Sym Γκοργκόλης motokinisi
Σελίδα 62 από 67 ΠρώτοΠρώτο ... 126061626364 ... ΤελευταίαΤελευταία
Αποτελέσματα 611 έως 620 από 664

Thread: Βελτίωση Μετάδοσης/Κινητήρα

  1. #611
    Μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Oct 2012
    Δημοσιεύσεις
    364
    Rep Power
    0

    Απ: Βελτίωση Μετάδοσης/Κινητήρα

    ρεπριζ και εκκινηση Αυτο με ενδιαφερει οχι τοσο πολυ η τελικη. Δεν ειναι μηπως πολλα τα γρ ομως για να δουλεψει το ελατηριο ε ? ποσα χλμ τελικη νομιζεις θα χασω ?
    2012 -->Sh150
    2016-->Xmax 250

  2. #612
    Super Moderator Pistolero's Avatar
    Ημερομηνία εγγραφής
    Oct 2011
    Τοποθεσία
    Αθήνα-Σμερνα Ηλειας-Δομοκος
    Ηλικία
    30
    Δημοσιεύσεις
    20,246
    Rep Power
    0

    Απ: Βελτίωση Μετάδοσης/Κινητήρα

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από τον vasilis_n Εμφάνιση δημοσίευσης
    ρεπριζ και εκκινηση Αυτο με ενδιαφερει οχι τοσο πολυ η τελικη. Δεν ειναι μηπως πολλα τα γρ ομως για να δουλεψει το ελατηριο ε ? ποσα χλμ τελικη νομιζεις θα χασω

    Θα δεις μια μικρή βελτίωση σε ρεπριζ και εκκίνηση τωρα απο χιλιόμετρα μπορει να σου κόψει 3-4 χιλιόμετρα γιατι δεν θα εχει την δύναμη να απλωση λογο ελατήριου
    Piaggio carnaby 125
    Honda sh150
    Honda sh300 abs
    Yamaha tmax500 abs + Honda pcx125



    Φωτης


    YAMAHA TMAX

  3. #613
    Senior Member pcxowner's Avatar
    Ημερομηνία εγγραφής
    Sep 2014
    Τοποθεσία
    Αττικη
    Ηλικία
    57
    Δημοσιεύσεις
    1,071
    Rep Power
    0

    Απ: Βελτίωση Μετάδοσης/Κινητήρα

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από τον vasilis_n Εμφάνιση δημοσίευσης
    ρεπριζ και εκκινηση Αυτο με ενδιαφερει οχι τοσο πολυ η τελικη. Δεν ειναι μηπως πολλα τα γρ ομως για να δουλεψει το ελατηριο ε ? ποσα χλμ τελικη νομιζεις θα χασω ?
    Σχετικα με την μεταδοση, ας μου επιτραπει να πω τα εξης :

    Εκκινηση και ρεπριζ ! Ειναι οι δυο τομεις τους οποιους επηρεαζει η όποια παρεμβαση μας στο CVT κιβωτιο.

    Ελαφρυτερα (απο τα εργοστασιακα) ραουλα στην εμπροσθια τροχαλια, μας δινουν καλυτερες εκκινησεις - επιταχυνσεις ,
    κρατωντας μικροτερη σχεση στο κιβωτιο αλλα ανεβαζοντας ταυτοχρονα τις rpm του κινητηρα υψηλοτερα.
    Μια τετοια μετατροπη θα τονισει την σβελταδα του scooter μας ( κατι που αναδεικνυει τον αστικο χαρακτηρα του),
    αλλα " θα το βρουμε μπροστα μας " οταν τα χιλιομετρα στο κοντερ ανεβουν,
    αφου θα εξαναγκαστουμε σε υψηλους ρυθμους περιστροφης του κινητηρα χωρις η ταχυτητα μας να ειναι η ... αναμενόμενη.
    Το αντιθετο ακριβως θα συμβει εαν επιλεξουμε βαρυτερα ραουλα .

    Σκληροτερο (απο το εργοστασιακο) ελατηριο στην οπισθια τροχαλια, μας δινει καλυτερες ενδιαμεσες επιταχυνσεις (ρεπριζ).

    Η ευρεση του ιδανικου (συμφωνα με τις επιδιωξεις μας) συνδυασμου ραουλων - ελατηριου,
    φοβαμαι οτι απαιτει αρκετες δοκιμες, αλλα και αρκετα " λυσε - δεσε " της μεταδοσης, καθως και καποια " πεταμένα " χρηματα !
    Θεωρω πως πολλοι απο τους " τολμηρους" που θα πειραματιστουν, γρηγορα θα συνειδητοποιησουν πως...
    καλυτερη λυση ηταν τελικως..., αυτη που επελεξε ο κατασκευαστης .

    Η " τελικη ταχυτητα " (οπως εσεις την ονομαζετε),
    σε θεωρητικο επιπεδο (ως τιμη), παραμενει παντα η ιδια,
    αφου οι τιμες του CVT (min - max) παραμενουν αμεταβλητες, ενω βεβαιως συνδέεται αμεσα και με τις rpm του κινητηρα.
    Η όποια διαφοροποιηση στην επίτευξη της, προερχεται απο το γεγονος οτι οι παραπανω παρεμβασεις ,
    μπορουν να επιβραδυνουν ή να επιταχυνουν τον τροπο και τον χρονο που η μεταδοση θα επιτυχει την μικροτερη τιμη της ( την πιο μακρια σχεση δηλ. ) ,
    αλλα και να ορισουν εαν αυτη (η μικροτερη δηλ. τιμη του CVT) θα επιτευχθει τελικως ή οχι .
    Last edited by pcxowner; 29-12-16 at 05:59 AM.
    PCXowner
    ΓΕΩΡΓΙΟΣ @ PCX 150 MY14

  4. #614
    Μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Oct 2012
    Δημοσιεύσεις
    364
    Rep Power
    0

    Απ: Βελτίωση Μετάδοσης/Κινητήρα

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από τον pcxowner Εμφάνιση δημοσίευσης
    Σχετικα με την μεταδοση, ας μου επιτραπει να πω τα εξης :

    Εκκινηση και ρεπριζ ! Ειναι οι δυο τομεις τους οποιους επηρεαζει η όποια παρεμβαση μας στο CVT κιβωτιο.

    Ελαφρυτερα (απο τα εργοστασιακα) ραουλα στην εμπροσθια τροχαλια, μας δινουν καλυτερες εκκινησεις - επιταχυνσεις ,
    κρατωντας μικροτερη σχεση στο κιβωτιο αλλα ανεβαζοντας ταυτοχρονα τις rpm του κινητηρα υψηλοτερα.
    Μια τετοια μετατροπη θα τονισει την σβελταδα του scooter μας ( κατι που αναδεικνυει τον αστικο χαρακτηρα του),
    αλλα " θα το βρουμε μπροστα μας " οταν τα χιλιομετρα στο κοντερ ανεβουν,
    αφου θα εξαναγκαστουμε σε υψηλους ρυθμους περιστροφης του κινητηρα χωρις η ταχυτητα μας να ειναι η ... αναμενόμενη.
    Το αντιθετο ακριβως θα συμβει εαν επιλεξουμε βαρυτερα ραουλα .

    Σκληροτερο (απο το εργοστασιακο) ελατηριο στην οπισθια τροχαλια, μας δινει καλυτερες ενδιαμεσες επιταχυνσεις (ρεπριζ).

    Η ευρεση του ιδανικου (συμφωνα με τις επιδιωξεις μας) συνδυασμου ραουλων - ελατηριου,
    φοβαμαι οτι απαιτει αρκετες δοκιμες, αλλα και αρκετα " λυσε - δεσε " της μεταδοσης, καθως και καποια " πεταμένα " χρηματα !
    Θεωρω πως πολλοι απο τους " τολμηρους" που θα πειραματιστουν, γρηγορα θα συνειδητοποιησουν πως...
    καλυτερη λυση ηταν τελικως..., αυτη που επελεξε ο κατασκευαστης .

    Η " τελικη ταχυτητα " (οπως εσεις την ονομαζετε),
    σε θεωρητικο επιπεδο (ως τιμη), παραμενει παντα η ιδια,
    αφου οι τιμες του CVT (min - max) παραμενουν αμεταβλητες, ενω βεβαιως συνδέεται αμεσα και με τις rpm του κινητηρα.
    Η όποια διαφοροποιηση στην επίτευξη της, προερχεται απο το γεγονος οτι οι παραπανω παρεμβασεις ,
    μπορουν να επιβραδυνουν ή να επιταχυνουν τον τροπο και τον χρονο που η μεταδοση θα επιτυχει την μικροτερη τιμη της ( την πιο μακρια σχεση δηλ. ) ,
    αλλα και να ορισουν εαν αυτη (η μικροτερη δηλ. τιμη του CVT) θα επιτευχθει τελικως ή οχι .
    Εαν αλαξω μονο το ελατηριο θα επηρεαστεί πολυ η αποδοση με τα στοκ ραουλα? Παιζει να χασω καθολου σπιρταδα ?
    2012 -->Sh150
    2016-->Xmax 250

  5. #615
    Μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Oct 2012
    Δημοσιεύσεις
    364
    Rep Power
    0

    Απ: Βελτίωση Μετάδοσης/Κινητήρα

    Επισης μια ερώτηση λαθος που εβαλα τα πουλει πρωτη φορα με γρασο και τωρα τα εχω καθαρίσει αλλα αναρωτιέμαι εαν υπαρχει γρασο γραφιτη το ιδιο με αυτο των πουλει που βγαζουν καθως στρωνονται μην πανε χαμενα γιατι εχουν στρωσει τωρα και δεν θα βγαλουν αλλο !
    2012 -->Sh150
    2016-->Xmax 250

  6. #616
    Senior Member pcxowner's Avatar
    Ημερομηνία εγγραφής
    Sep 2014
    Τοποθεσία
    Αττικη
    Ηλικία
    57
    Δημοσιεύσεις
    1,071
    Rep Power
    0

    Απ: Βελτίωση Μετάδοσης/Κινητήρα

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από τον vasilis_n Εμφάνιση δημοσίευσης
    Εαν αλαξω μονο το ελατηριο θα επηρεαστεί πολυ η αποδοση με τα στοκ ραουλα? Παιζει να χασω καθολου σπιρταδα ?
    Σχετικα με το ερωτημα σου, εχω να πω τα εξης :

    Αφου θελεις να εμπλακεις με το ... ευγενες σπορ της μετατροπης της μεταδοσης του scooter σου και του τροπου λειτουργιας του,
    θα πρεπει εξ'αρχης να γνωριζεις, οτι (οπως εγραψα και παραπανω) αυτο απαιτει "πειραματισμους" , δοκιμες και καποια... λυσε-δεσε του κιβωτιου.
    Θεωρητικα, η αλλαγη του ελατηριου της τροχαλιας του τροχου, δεν επηρεαζει την λειτουργια του κιβωτιου τοσο κατα την φαση της συνεχους επιταχυνσης,
    οσο κατα την φαση της... επαν-επιταχυνσης, δηλ. του κλεισε-ανοιξε του γκαζιου.
    Και τουτο διοτι, το νεο (σκληροτερο) ελατηριο εξαναγκαζει την τροχαλια (και αυτη με την σειρα της τον ιμαντα μεταδοσης),
    κατα την φαση της επιβραδυνσης (κλεισιμο του γκαζιου) να μεγαλωσει την διαμετρο της (πιο αμεσα απ'οτι με το normal ελατηριο),
    δηλ. το κιβωτιο να λαβει μια πιο "κοντη" σχεση, κατι που θα νιώσεις κατα την φαση της επαν-επιταχυνσης,
    καθως θα ανεβουν οι στροφες του κινητηρα.
    Για να γινει δε πιο κατανοητο, ειναι ως εαν..
    καθως κινεισαι (με το αυτοκινητο σου) με πχ. 100 km/h και 5η στο κιβωτιο,
    σηκωσεις το ποδι σου απο το γκαζι, αφησεις την ταχυτητα να πεσει πχ. στα 90 km/h και επαν-επιταχυνεις.
    Με το σκληροτερο ελατηριο στην πισω τροχαλια, θα ειναι ως εαν (στο παραδειγμα με το αυτοκινητο)...
    να κατεβασεις σε 4η και να επαν-επιταχυνεις.
    Η επιταχυνση στην δευτερη περιπτωση θα ειναι πιο βιαιη και αμεση, και ο κινητηρας θα δουλεψει σε υψηλοτερες rpm.
    Το κερδος (εαν υπαρχει), εναποκειται στην δικη σου εκτιμηση.

    Αυτα..., στην θεωρια !
    Εσυ, αυτο που μπορεις να κανεις (αφου θελεις να ... "ψαχτεις") ειναι,
    να βαλεις το νεο ελατηριο, να δεις για μερικες ημερες ΠΩΣ συμπεριφερεται η μεταδοση,
    και αν δεν σε καλυπτει ο νεος τροπος λειτουργιας της, να ξαναβαλεις το normal ελατηριο !
    Ακομη και ετσι παντως (στην περιπτωση δηλ. που ο πειραματισμος σου αποδειχθει... φιάσκο),
    θα εχεις γινει σιγουρα... σοφότερος !
    Last edited by pcxowner; 03-01-17 at 11:51 AM.
    PCXowner
    ΓΕΩΡΓΙΟΣ @ PCX 150 MY14

  7. #617
    Super Moderator Pistolero's Avatar
    Ημερομηνία εγγραφής
    Oct 2011
    Τοποθεσία
    Αθήνα-Σμερνα Ηλειας-Δομοκος
    Ηλικία
    30
    Δημοσιεύσεις
    20,246
    Rep Power
    0

    Απ: Βελτίωση Μετάδοσης/Κινητήρα

    Βασιλη με το ελατήριο είναι απλα τα πράγματα δες παραπάνω τι σου εγραψα
    Piaggio carnaby 125
    Honda sh150
    Honda sh300 abs
    Yamaha tmax500 abs + Honda pcx125



    Φωτης


    YAMAHA TMAX

  8. #618
    Μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Oct 2012
    Δημοσιεύσεις
    364
    Rep Power
    0

    Απ: Βελτίωση Μετάδοσης/Κινητήρα

    αλαξα το ελατήριο και εβαλα παλι μπιλιες 11γρ καλύτερα με το ελατήριο παρά χωρίς αυτο. ειχε δικιο ο φιλος δεν χρειαζετε κατι αλλο δένει απίστευτα σαν συνλο
    Last edited by vasilis_n; 11-01-17 at 10:20 PM.
    2012 -->Sh150
    2016-->Xmax 250

  9. #619
    Μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Oct 2012
    Δημοσιεύσεις
    364
    Rep Power
    0

    Απ: Βελτίωση Μετάδοσης/Κινητήρα

    πολυ νευρικό εγινε
    2012 -->Sh150
    2016-->Xmax 250

  10. #620
    Super Moderator Pistolero's Avatar
    Ημερομηνία εγγραφής
    Oct 2011
    Τοποθεσία
    Αθήνα-Σμερνα Ηλειας-Δομοκος
    Ηλικία
    30
    Δημοσιεύσεις
    20,246
    Rep Power
    0

    Απ: Βελτίωση Μετάδοσης/Κινητήρα

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από τον vasilis_n Εμφάνιση δημοσίευσης
    πολυ νευρικό εγινε

    Καλό είναι αυτό
    Piaggio carnaby 125
    Honda sh150
    Honda sh300 abs
    Yamaha tmax500 abs + Honda pcx125



    Φωτης


    YAMAHA TMAX

Σελίδα 62 από 67 ΠρώτοΠρώτο ... 126061626364 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε threads
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις δημοσιεύσεις σας
  •