motokinisi motoxouhellis
Σελίδα 88 από 89 ΠρώτοΠρώτο ... 3886878889 ΤελευταίαΤελευταία
Αποτελέσματα 871 έως 880 από 885

Thread: Piaggio XEvo 250 γενική συζήτηση

  1. #871
    Senior Member cabrinha's Avatar
    Ημερομηνία εγγραφής
    May 2010
    Τοποθεσία
    Πάτρα
    Δημοσιεύσεις
    5,499
    Rep Power
    0

    Απ: Piaggio XEvo 250 γενική συζήτηση

    Υπαρχει για καθε απλο μπουζι αντιστοιχο. Φαινεται και απο τον κωδικο του που ειναι παρεμφερης. Πχ cr8e και cr8eix.
    Νικόλας

  2. #872
    Νέο Μέλος Stratossig's Avatar
    Ημερομηνία εγγραφής
    Oct 2016
    Τοποθεσία
    Αμφιάλη
    Δημοσιεύσεις
    69
    Rep Power
    2

    Απ: Piaggio XEvo 250 γενική συζήτηση

    Παρακατω είναι ο πίνακας με εναλλακτικά μπουζί αντί για το champion rg4php που αναφέρει στο manual του xevo

    http://gr.sparkplug-crossreference.c...HAMP_PN/RG4PHP
    Στράτος

    Piaggio XEvo 250 (2017...)
    Modenas Kristar 125 (2008-2017)

  3. #873
    Moderator MihalisNavara's Avatar
    Ημερομηνία εγγραφής
    Jan 2016
    Τοποθεσία
    Κατερίνη
    Ηλικία
    24
    Δημοσιεύσεις
    3,027
    Rep Power
    0

    Απ: Piaggio XEvo 250 γενική συζήτηση

    Σήμερα πήγα για αλλαγή λαδιών με 45.000 χλμ. Τοποθετήθηκε και καμπάνα malossi. Το μηχανάκι πάντως δεν πήγαινε βήμα. Αργούσε να ανεβάσει στροφές και τις 7.000 τις έβλεπε με πολύ κόπο. Ο μηχανικός το μπρίζωσε και έκανε τα κόλπα του. Το μηχανάκι πήρε νεύρο, αλλά πάλι δύσκολα 7.000. Μετά τα 110 χλμ/ω που ανεβαίνουν οι στροφές, έδινε πάρα πολύ δυνατά το μηχανάκι. Στα χαμηλά χλμ όμως, σαν να πήγαινα με 5η. Ανοίχτηκε ξανά η μετάδοση. Αλλάχτηκαν τα ράουλα. Αλλάχτηκε και το ελατήριο συμπλέκτη, γιατί έγινε μικρό σε μήκος. Η επόμενη βόλτα ήταν πυραυλοκίνητη. Το μηχανάκι από τα χαμηλά δαιμονίζεται. Στα μεσαία και ψηλά λίγο κρεμάει, αλλά πιστεύω ευθύνεται η 100άρα.
    Όλα τα γκάζια τώρα είναι δικά μου,
    καυτή η άσφαλτος απέραντη μπροστά μου...


    Piaggio XEvo 250




  4. #874
    Senior Member Θ.Β's Avatar
    Ημερομηνία εγγραφής
    May 2008
    Τοποθεσία
    Νίκαια, Πειραιώς
    Δημοσιεύσεις
    15,652
    Rep Power
    0

    Απ: Piaggio XEvo 250 γενική συζήτηση

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από τον MihalisNavara Εμφάνιση δημοσίευσης
    Σήμερα πήγα για αλλαγή λαδιών με 45.000 χλμ. Τοποθετήθηκε και καμπάνα malossi. Το μηχανάκι πάντως δεν πήγαινε βήμα. Αργούσε να ανεβάσει στροφές και τις 7.000 τις έβλεπε με πολύ κόπο. Ο μηχανικός το μπρίζωσε και έκανε τα κόλπα του. Το μηχανάκι πήρε νεύρο, αλλά πάλι δύσκολα 7.000. Μετά τα 110 χλμ/ω που ανεβαίνουν οι στροφές, έδινε πάρα πολύ δυνατά το μηχανάκι. Στα χαμηλά χλμ όμως, σαν να πήγαινα με 5η. Ανοίχτηκε ξανά η μετάδοση. Αλλάχτηκαν τα ράουλα. Αλλάχτηκε και το ελατήριο συμπλέκτη, γιατί έγινε μικρό σε μήκος. Η επόμενη βόλτα ήταν πυραυλοκίνητη. Το μηχανάκι από τα χαμηλά δαιμονίζεται. Στα μεσαία και ψηλά λίγο κρεμάει, αλλά πιστεύω ευθύνεται η 100άρα.
    Δέν μπορώ να καταλάβω το γιατί, Μιχάλη.

    Έχω πλέον 110.000+ χλμ. και ανεβάζει για πλάκα 9.000 σ.α.λ. όλα εργοστασιακά.
    Δέν ξέρω βέβαια τί άλλο έχεις βάλει πάνω, αλλά να βλέπεις με το ζόρι 7.000 στροφές είναι περίεργο.
    Θανάσης


    Οι φίλοι είναι πάντα λίγοι, και καλοί.

  5. #875
    Moderator MihalisNavara's Avatar
    Ημερομηνία εγγραφής
    Jan 2016
    Τοποθεσία
    Κατερίνη
    Ηλικία
    24
    Δημοσιεύσεις
    3,027
    Rep Power
    0

    Απ: Piaggio XEvo 250 γενική συζήτηση

    Πλην της καμπάνας που έβαλα τώρα, όλα είναι εργοστασιακά. Το θέμα που είχα ήταν κατά την επιτάχυνση. Άνοιγα το γκάζι τέρμα και οι στροφές πήγαιναν στην καλύτερη περίπτωση 7.000. Μόλις περνούσα τα 110 χλμ, το μηχανάκι επιτάχυνε τρελά μέχρι την τελική του. Μετά την αλλαγή ελατηρίου και ράουλων, κατά την επιτάχυνση με τέρμα γκάζι, οι στροφές πάνε 7.800. Για να έφαγα τα ράουλα σε 3.000 χλμ, μάλλον δεν το χαϊδεύω το μηχανάκι...
    Όλα τα γκάζια τώρα είναι δικά μου,
    καυτή η άσφαλτος απέραντη μπροστά μου...


    Piaggio XEvo 250




  6. #876
    Senior Member Θ.Β's Avatar
    Ημερομηνία εγγραφής
    May 2008
    Τοποθεσία
    Νίκαια, Πειραιώς
    Δημοσιεύσεις
    15,652
    Rep Power
    0

    Απ: Piaggio XEvo 250 γενική συζήτηση

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από τον MihalisNavara Εμφάνιση δημοσίευσης
    Πλην της καμπάνας που έβαλα τώρα, όλα είναι εργοστασιακά. Το θέμα που είχα ήταν κατά την επιτάχυνση. Άνοιγα το γκάζι τέρμα και οι στροφές πήγαιναν στην καλύτερη περίπτωση 7.000. Μόλις περνούσα τα 110 χλμ, το μηχανάκι επιτάχυνε τρελά μέχρι την τελική του. Μετά την αλλαγή ελατηρίου και ράουλων, κατά την επιτάχυνση με τέρμα γκάζι, οι στροφές πάνε 7.800. Για να έφαγα τα ράουλα σε 3.000 χλμ, μάλλον δεν το χαϊδεύω το μηχανάκι...
    Αν κατέβεις κάποια φορά, θα έλεγα να συναντηθούμε και ν' ανταλλάξουμε μηχανάκια για μια μικρή βόλτα, και να βάλουμε κάτω τα συμπεράσματά μας
    Θανάσης


    Οι φίλοι είναι πάντα λίγοι, και καλοί.

  7. #877
    Moderator MihalisNavara's Avatar
    Ημερομηνία εγγραφής
    Jan 2016
    Τοποθεσία
    Κατερίνη
    Ηλικία
    24
    Δημοσιεύσεις
    3,027
    Rep Power
    0

    Απ: Piaggio XEvo 250 γενική συζήτηση

    Μέσα...
    Όλα τα γκάζια τώρα είναι δικά μου,
    καυτή η άσφαλτος απέραντη μπροστά μου...


    Piaggio XEvo 250




  8. #878
    Νέο Μέλος Petran2710's Avatar
    Ημερομηνία εγγραφής
    Apr 2011
    Τοποθεσία
    AΘΗΝΑ
    Δημοσιεύσεις
    80
    Rep Power
    0

    Απ: Piaggio XEvo 250 γενική συζήτηση

    Απο μπουζι φιλτρο αερα εισαι αλαγμενος προσφατα? Ραουλα φανταζομαι πρασινα ειχες και πριν και τωρα ετσι? Ρυθμιση βαλβιδων εχεις κανει ποτε? Πολυ περιεργο παντως να δυσκολευετε να φτασει 7000 στροφες.
    Life is too short to drink cheep beer..
    Cheers mate!!

  9. #879
    Moderator MihalisNavara's Avatar
    Ημερομηνία εγγραφής
    Jan 2016
    Τοποθεσία
    Κατερίνη
    Ηλικία
    24
    Δημοσιεύσεις
    3,027
    Rep Power
    0

    Απ: Piaggio XEvo 250 γενική συζήτηση

    Λοιπόν, μπουζί και φίλτρο αέρος αλλάχτηκαν στις 40.000. Ράουλα πάντα πράσινα, αλλάχτηκαν στις 40.000. Ρύθμιση βαλβίδων στις 30.000. Το πρόβλημα ήταν το ελατήριο συμπλέκτη και τα ράουλα. Τώρα πάει 7.800...
    Όλα τα γκάζια τώρα είναι δικά μου,
    καυτή η άσφαλτος απέραντη μπροστά μου...


    Piaggio XEvo 250




  10. #880
    Νέο Μέλος Petran2710's Avatar
    Ημερομηνία εγγραφής
    Apr 2011
    Τοποθεσία
    AΘΗΝΑ
    Δημοσιεύσεις
    80
    Rep Power
    0

    Απ: Piaggio XEvo 250 γενική συζήτηση

    Αν θες να ξυπνησει λιγο βαλε φιλτρο αερα pipercross η polini το διπλο και ραουλα 11 γρ bando ειναι και πιο ανθεκτικα απο τα μαμα. Εκτος αν θες να παιξεις με pulley...
    Life is too short to drink cheep beer..
    Cheers mate!!

Σελίδα 88 από 89 ΠρώτοΠρώτο ... 3886878889 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε threads
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
Ακολουθήστε μας
Σας ευχόμαστε Καλό Καλοκαίρι !!!
Σας ευχόμαστε Καλό Καλοκαίρι !!! Να περάσετε όσο πιο όμορφα γίνεται !!!