motokinisi motoxouhellis
Σελίδα 16 από 26 ΠρώτοΠρώτο ... 1415161718 ... ΤελευταίαΤελευταία
Αποτελέσματα 151 έως 160 από 257

Thread: GTS 250i/300i F4 - Do it yourself

  1. #151
    Senior Member cabrinha's Avatar
    Ημερομηνία εγγραφής
    May 2010
    Τοποθεσία
    Πάτρα
    Δημοσιεύσεις
    5,469
    Rep Power
    0

    Αλλαγή λιπαντικού μετάδοσης (βαλβολίνη)

    Σημερα αλλαξα τις βαλβολινες της μεταδοσης. Κλασσικα βιντεο δεν τραβηξα αλλα εχω καποιες φωτογραφιες.

    Βαλβολινη: 85w140 GL5
    Εργαλεια: Καστανια, προεκταση (αντι για προεκταση χρησιμοποιησα μακρυα καρυδακια), καρυδακι 10 και 14, ενα μπουκαλακι κομμενο, ενα δοσομετρητη (προαιρετικα), μια συριγγα (50μλ, αυτες παιρνουν μεχρι 60μλ) και χαρτι κουζινας.

    Κανουμε μια βολτα το σκουτερ να ζεσταθουν οι βαλβολινες και αφου στερεωσουμε το σκουτερ στο διπλο σταντ και σε χωρο επιπεδο, τοποθετουμε ενα κομμενο μπουκαλι κατω απο την ταπα αποστραγγισης, στην κατω πλευρα της μεταδοσης και επειτα ανοιγουμε τις δυο ταπες. Αρχικα την πισω με το 14αρι καρυδακι και επειτα την κατω (με το 10αρι). Περιμενουμε μεχρι να στραγγιξουν τα λαδια.




    Τις ταπες οταν τις βγαλουμε τις καθαριζουμε και τις αφηνουμε πανω σε ενα καθαρο χαρτι ή πανι μεχρι να τις βαλουμε παλι.

    Αφου τα εχουμε ολα καθαρα και εχουν στραγγιξει οι βαλβολινες βιδωνουμε την κατω ταπα (καθαριζουμε με λιγο χαρτι και το σημειο που ακουμπουν οι ταπες να φυγουν τα λαδια που εσταξαν και τυχον βρωμιες). Δεν χρειαζεται πολυ σφιξιμο. Ακομα και λιγο να τη σφιξετε στην χειροτερη περιπτωση να δακρυσει οποτε τη σφιγγετε λιγο ακομα. Δεν εγινε τιποτα. Το πολυ σφιξιμο απο την αλλη εγκυμονει κινδυνους.

    Μολις ειμαστε ετοιμοι, γεμιζουμε με περιπου 180μλ το δοσομετρητη (για να μπορει η συριγγα να τραβαει και να μην ρουφαει αερα) και απο αυτον γεμιζουμε με 60μλ τη συριγγα. Στη συνεχεια τοποθετουμε την συριγγα στην τρυπα απο την ταπα πληρωσης και γεμιζουμε. Αφου βαλουμε 60μλ την πρωτη φορα γεμιζουμε αλλες δυο φορες απο 50μλ (συνολο δηλαδη 160μλ). Αφου γεμισουμε βιδωνουμε την πανω ταπα. Δεν χρειαζεται πολυ σφιξιμο. Ακομα και λιγο να τη σφιξετε στην χειροτερη περιπτωση να δακρυσει οποτε τη σφιγγετε λιγο ακομα. Δεν εγινε τιποτα. Το πολυ σφιξιμο απο την αλλη εγκυμονει κινδυνους.




    Τελος!
    Οι παλιες οι βαλβολινες ειναι τοξικες και προκαλουν ζημια στο περιβαλλον αλλα 160μλ που βγαζουμε τι να κλασουν. Αρα φροντιζουμε να τις πεταξουμε στον πιο κοντινο υπονομο. Δε θα μας κραξει κανεις οπως με τα λαδια. Αλλα δεν το γραφουμε στο φορουμ γιατι εδω θα φαμε κραξιμο.
    Νικόλας

  2. #152
    Μέλος Αντωνηςf4's Avatar
    Ημερομηνία εγγραφής
    Aug 2014
    Τοποθεσία
    Αθήνα
    Ηλικία
    28
    Δημοσιεύσεις
    979
    Rep Power
    0

    Re: GTS 250i/300i F4 - Do it yourself

    Αν κανεις και οδηγό για ρύθμιση βαλβίδων θα σε παραδεχτώ
    SYM GTS 300i F4 ABS
    HJC R-PHA 10 +

    ΤΑ ΣΚΟΥΤΕΡ ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΟΥΝ;;!!

    aprilia rs125
    ninja 250r
    Yamaha xj6 diversion
    and now Sym....

  3. #153
    Administrator johnpats's Avatar
    Ημερομηνία εγγραφής
    Apr 2012
    Τοποθεσία
    Aθήνα
    Ηλικία
    35
    Δημοσιεύσεις
    22,367
    Rep Power
    10

    Re: GTS 250i/300i F4 - Do it yourself

    νικόλα όπως πάντα κατατοπιστικότατος.
    σ ευχαριστούμε πολύ!
    ολα στον υπονομο....χαχαχα
    Γιαννης

  4. #154
    Senior Member Ju@n's Avatar
    Ημερομηνία εγγραφής
    Feb 2011
    Τοποθεσία
    Αιτωλ/νία - Τώρα Βύρωνας
    Ηλικία
    31
    Δημοσιεύσεις
    11,625
    Rep Power
    0

    Re: GTS 250i/300i F4 - Do it yourself

    Έχω μια ερώτηση προς cabrinha όσον αφορά τις βαλβολίνες. Βάζουμε ακριβώς 160ml ή βλέπουμε πότε θα αρχίσει να δακρύζει από την πάνω τρύπα και σταματάμε;
    Γιάννης on GTS 300i F4
    100K χλμ και συνεχίζουμε μαζί!

  5. #155
    Senior Member cabrinha's Avatar
    Ημερομηνία εγγραφής
    May 2010
    Τοποθεσία
    Πάτρα
    Δημοσιεύσεις
    5,469
    Rep Power
    0

    Re: GTS 250i/300i F4 - Do it yourself

    Εγω εβαλα 160μλ ακριβως. Οταν μου τα ειχαν αλλαξει στο συνεργειο ομως ειχαν βαλει παραπανω (και αλλο ιξωδες) οπως διαπιστωσα.
    Θελω να πιστευω οτι ο Γκοργκολης δεν εχει κανει λαθος σε αυτο που γραφει.
    Εχε κατα νου οτι τα γραναζια δεν χρειαζεται να καλυπτονται απο τη βαλβολινη. Αρκει η κατω πλευρα τους να λιπαινεται.
    Νικόλας

  6. #156
    Μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Sep 2013
    Τοποθεσία
    σερρες-dortmund
    Δημοσιεύσεις
    203
    Rep Power
    0

    Re: GTS 250i/300i F4 - Do it yourself

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από τον Ju@n
    Λύσιμο μπροστινής μάσκας

    Ανανεώνω τον οδηγό με εικόνες που έχει ήδη βάλει εδώ το μέλος doros για να είναι ακόμη πιο κατανοητός και για τους πιο άπειρους.
    Εργαλεία: κλειδί άλεν και κατσαβίδι

    Βήματα:

    1. Αφαίρεση καρεφτών
    (2+2 βίδες)


    2. Αφαίρεση ζελατίνας
    (+3+3βίδες+2)
    Η μια πλευρά (στην κάτω κάτω και την απέναντί της βγάζουμε και τις 2 βίδες που ήταν ανάμεσα στη ζελατίνα και το μασκάκι ώστε να το αφαιρέσουμε στο επόμενο βήμα):


    3. Αφαίρεση της μικρής μάσκας με το σήμα της sym. Μπαίνει στις υποδοχές της μάσκας και έχει 2 βίδες
    (+2 βίδες)
    Η μια πλευρά:


    4. Βίδες περιμετρικά της μάσκας
    (+2 βίδες)

    (+2 βίδες)

    (+2 βίδες)


    by doros
    (+2+2 βίδες)
    Kάτω από κάθε πατάτι έχω την αντύπωση ότι αφαιρούμε μόνο τις 2 από τη δεξιά πλευρά και πάνω που φαίνονται στην επόμενη φωτογραφία:

    (+3βίδες)

    Τι τελευταίες αφαιρούμε τελευταίες κατά το λύσιμο και πρώτες κατά το δέσιμο, ώστε να συγκρατείται η μούρη ειδικά όταν είμαστε μόνοι.

    5. Αφαίρεση των φισών φώτων-προβολακίων-λεντ και έχουμε τη μάσκα στο χέρι:


    Περίπου 27 βίδες Μην ξαφνιαστείτε αν δείτε κι άλλες
    επειδη δεν υπαρχουν οι φωτογραφιες υπαρχει καποια περιπτωση να ξανα ανεβουν?
    καηκαν καποια λεντ και θελω να το ανοιξω να δω τι μπορω να κανω

  7. #157
    Senior Member
    Ημερομηνία εγγραφής
    Apr 2013
    Τοποθεσία
    Αθήνα
    Δημοσιεύσεις
    1,993
    Rep Power
    0
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από τον cabrinha Εμφάνιση δημοσίευσης
    και ανοιγουμε τις δυο ταπες. Αυτες θελουν 17αρι καρυδακι. Αρχικα την πλαϊνη (στην αριστερη πλευρα του σκουτερ) και, αφου στραγγιξει αυτη, την κατω (στην δεξια πλευρα, σε αυτη βρισκεται η σιτα). Δεν ξεχναμε να αφησουμε ανοιχτη λιγο την ταπα πληρωσης (αυτη με το δεικτη) ωστε να παιρνει αερα και να φυγουν πιο ευκολα τα λαδια
    Φτου!!!!
    Άλλαξα τα λάδια σήμερα και ξέχασα να ξεβιδώσω την πλαινή βίδα.
    Τα έβγαλα όλα από την τάπα με την σίτα και συμπλήρωσα 1,2lt λάδι.
    Φαινομενικά έδειξε πως έβγαλε αρκετό παλιό λάδι από εκεί. Δεν ξέρω αν είχε μείνει τίποτε στο κάτω μέρος του κάρτερ μιας και δεν άνοιξα την πλαινή.
    Τεσπα, στην επόμενη αλλαγή θα είμαι πιο προσεκτικός.

  8. #158
    Μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Sep 2013
    Τοποθεσία
    σερρες-dortmund
    Δημοσιεύσεις
    203
    Rep Power
    0

    Απ: Re: GTS 300i F4 - Do it yourself

    επειδη με εχει βοηθησει παρα πολυ αυτο το φορουμ ειπα να βοηθησω και εγω
    ειδα οτι δεν υπαρχει καποιος οδηγος πως να βγαλουμε της ροδες και λογω οτι της βγαζω εγω 2 φορες τον χρονο ειπα να κανω εναν οδηγο για αυτην την δουλεια.
    συνχωρεστεμε για ορθογραφικα λαθη και για αλλες λεπτομερειες που θα δειτε.(καθε βοηθεια-παρατηρηση-αλλαγη δεκτη)
    λοιπον τα εργαλεια που θα χρειαστουμε για την πισω ροδα ειναι
    12mm καρυδακι
    14mm καρυδακι
    24mm καρυδακι
    προεκταση για καρυδακι (η μικρη μια χαρα κανει )
    καστανια
    για την μπροστα ροδα
    12mm καρυδακι
    6 mm allen
    10mm allen
    πρωτα ξεσφιγουμε τον λαιμο της εξατμισης (λιγο σπραυ WD40 ειναι καλα να ριξετε θα βοηθησει πολυ)
    μετα ξεσφυγουμε την εξατμιση 1 βιδα επανω 2 απο κατω (14mm)
    βγαζομε την εξατμιση προσεχτικα ωστε να μην χαλασουμε την "φλαντζα"
    μετα την αρση βαρων που καναμε (πολυ βαρια η μανησια)
    ξεσφυγουμε την κεντρικη βιδα που κραταει την ροδα (24mm)
    εδω θελει ενα ατομο να παταει το φρενο (Δεν ξερω αν ειναι σωστο με το φρενο αλλα δεν εχω και πολλες επιλογες)
    μετα ξεσφυγουμε την αναρτηση (12mm)
    ξεσφυγουμε την δαγκανα (12mm)και την σταυρωτη βιδα που πιανει το σωληνακι του φρενου
    και μετα ξεσφυγουμε ολο το μπρατσο δυο βιδες πανω κατω (14mm).
    τωρα εδω ειναι λιγο ζορικα γιατι μας εμποδιζει η αναρτηση ωστε να τραβηξουμε εξω το μπρατσο
    με λιγο παιξιμο μπρος πισω την αναρτηση μπορει να βγει ή αν την τραβηξεις προς τα επανω (θελει αρκετη δυναμη)
    καθως τραβας εξω το μπρατσο στην βιδα που κραταει την ροδα εχει δυο αποστατες προσεχεις οταν βγει το μπρατσο να δεις πως ηταν οι αποστατες.
    αν δεν κανω λαθος η μεγαλη-πλατια μερια παταει επανω στο ρουλεμαν(δεν ειμαι σιγουρος δες καθως το βγαζεις)
    μολις βγαλεις το μπρατσο τοτε τραβας την δαγκανα απο τον δισκο και την κρεμας στο παταρι για τον συνεπιβατη.
    τωρα η ροδα ειναι ελευθερη να βγει εξω.
    παμε στην μπροστα ροδα
    ξεσφυγουμε την δαγκανα (12mm)
    ξεσφυγουμε την βιδα που ειναι στα πλαγια απο το πιρουνι (6mm allen)
    μετα ξεσφυγουμε την κεντρικη βιδα-αξονα (10mm allen)
    εδω χρειαζομαστε την βοηθεια ενος ατομου
    θα παταει πισω το μηχανακι ωστε να σηκωθει η μπροστα ροδα απο το εδαφος
    ξεβιδωνουμε τον αξονα τον τραβαμε εξω και προσεχουμε και εδω τον αποστατη που εχει απο την μερια της δισκοπλακας
    μολις τραβηξουμε τον αξονα κατεβαζουμε την ροδα και με το αλλο χερι βγαζουμε την δαγκανα μεσα απο την ζαντα με λιγο παιξιμο στα πλαγια βγαινει.
    μετα παιρνουμε καποιο ξυλο-πλαστικο και το βαζουμε κατω απο της αναρτησεις ωστε να μην ακουμπαει κατω στο εδαφος.
    και ειμαστε ετοιμοι.
    για να της βαλεις της ροδες απλα πας αναποδα τα βηματα και εισαι κομπλε.
    εχω βαλει φωτο αλλα δεν ξερω αν μπορω να της βαλω με την σειρα οπως τα γραφω αν μπορει καποιος διαχειριστεις να το κανει θα ειναι καλυτερα.
    Συνημμένες εικόνες Συνημμένες εικόνες
    Last edited by gianniserres; 16-06-16 at 05:21 PM.

  9. #159
    Senior Member cabrinha's Avatar
    Ημερομηνία εγγραφής
    May 2010
    Τοποθεσία
    Πάτρα
    Δημοσιεύσεις
    5,469
    Rep Power
    0

    Απ: GTS 250i/300i F4 - Do it yourself

    Ωραιος!
    Εχεις δυο ζευγαρια λαστιχα;
    Νικόλας

  10. #160
    Μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Sep 2013
    Τοποθεσία
    σερρες-dortmund
    Δημοσιεύσεις
    203
    Rep Power
    0

    Απ: GTS 250i/300i F4 - Do it yourself

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από τον cabrinha Εμφάνιση δημοσίευσης
    Ωραιος!
    Εχεις δυο ζευγαρια λαστιχα;
    ναι εχω χιονολαστικα και καλοκαιρινα
    και τα αλλαζω καθε σεζον
    δεν μπορω να βρω ζαντες για να μην κανω αυτο το πραγμα συνεχεια

Σελίδα 16 από 26 ΠρώτοΠρώτο ... 1415161718 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε threads
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
Ακολουθήστε μας
30 Ιουνίου με 1η Ιουλίου Πανελλήνια Συνάντηση
Πανελλήνια Συνάντηση 30 Ιουνίου με 1η Ιουλίου στην περιοχή Καλά Νερά Βόλου