motokinisi motoxouhellis
Σελίδα 309 από 310 ΠρώτοΠρώτο ... 209259307308309310 ΤελευταίαΤελευταία
Αποτελέσματα 3,081 έως 3,090 από 3091

Thread: GTS 250i/300i F4 - Αναφορές-επίλυση προβλημάτων

  1. #3081
    Μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Mar 2012
    Τοποθεσία
    Αθήνα
    Ηλικία
    38
    Δημοσιεύσεις
    174
    Rep Power
    0

    Απ: GTS 250i/300i F4 - Αναφορές-επίλυση προβλημάτων

    Δεν είναι αυτό.
    Το πλαινό σταντ κόβει το ρεύμα και δεν γυρνάει καθόλου η μίζα. Στην δικη μου περίπτωση η μίζα γυρνάει κανονικά.
    Κώστας

  2. #3082
    Νέο Μέλος j76ordan's Avatar
    Ημερομηνία εγγραφής
    Jul 2013
    Τοποθεσία
    ΠΑΤΡΑ
    Δημοσιεύσεις
    43
    Rep Power
    0

    Απ: GTS 250i/300i F4 - Αναφορές-επίλυση προβλημάτων

    Vipper II στο δικό μου (HD 200 cbs),μερικές φορές κόλλαγε το διακοπτάκι του πλαϊνού σταντ ,ήταν στην εγγύηση και μου το αλλάξανε.Η μίζα γύρναγε κανονικά αλλά δεν έπαιρνε μπροστά.Μπορεί να ήταν τυχαίο αλλά όταν το έκανε η βενζίνη ήταν σε χαμηλά επίπεδα.
    Jordan
    Transalp xlv 650 06/04 - 07/14
    Sym HD200 i Cbs 07/14------>>>

  3. #3083
    Νέο Μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Jul 2017
    Ηλικία
    32
    Δημοσιεύσεις
    9
    Rep Power
    0

    Απ: GTS 250i/300i F4 - Αναφορές-επίλυση προβλημάτων

    Καλημερα σε ολους!Εχω ενα μικρο θεματακι που πιστευω τινει να γινει μεγαλο!Ενω δουλευουν ολα αψογα και με καινουρια μπαταρια το σκουτερ δεν ''σκαει''με την πρωτη,θελει 2-3 μιζιες και ελαφρως ανοιχτο γκαζι για να παρει μπρος.
    Εχωντας κοιταξει σχεδον τα παντα απο ρευματα,επαφες,ψεκασμος,η μιζα γυρναει κανονικα χωρις να υπαρχει προβλημα η καποιο ζορι αλλα και παλι δεν ''σκαει''.Αυτο συμβαινει και οταν ειναι κρυο αλλα και οταν ειναι ζεστο το σκουτερ μετα απο διαδρομη αλλα και σταση.
    Εχω μια υπονοια οτι μπορει να ειναι το αυτοματο τσοκ αλλα και παλι δεν ειμαι σιγουρος.Το εχω παει αντιπροσωπεια και αφου ανεφερα το προβλημα διχως σκεψη και σε κλασματα δευτερολεπτου μου λεει ειναι μιζα και πρεπει να το αφησω εκει για να διορθωθει το προβλημα.
    Παραξενευτηκα αρκετα απο την αμεση απαντηση του αντιπροσωπου και πιστευω οτι δεν γλιτωνω το 150αρι αν το αφησω εκει ενω μπορει να ειναι απλα ενα πταισμα το οποιο λυνεται με σαφως λιγοτερα λεφτα και ετσι θελω να το ψαξω οσο γινεται πριν φτασω στην τελικη και αναγκαστικη αποφαση να το αφησω αντιπροσωπεια.
    Ηθελα να ρωτησω καταρχην αν εχει συμβει κατι παρομοιο σε καποιον και αν εχετε να μου προτεινετε καποιο αξιοπιστο συνεργειο να παω να μου πει μια γνωμη η ακομα και να μου λυση το προβλημα.

  4. #3084
    Μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Feb 2009
    Τοποθεσία
    Νέο Ηράκλειο
    Ηλικία
    44
    Δημοσιεύσεις
    679
    Rep Power
    0

    Απ: GTS 250i/300i F4 - Αναφορές-επίλυση προβλημάτων

    Άλλαξες και ένα μπουζί?
    αν όχι, καν' το μπας και...

  5. #3085
    Νέο Μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Jul 2017
    Ηλικία
    32
    Δημοσιεύσεις
    9
    Rep Power
    0

    Απ: GTS 250i/300i F4 - Αναφορές-επίλυση προβλημάτων

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από τον antonis123 Εμφάνιση δημοσίευσης
    Άλλαξες και ένα μπουζί?
    αν όχι, καν' το μπας και...
    Ναι το εχω αλλαξει και μαλιστα προσεξα χαρακτηριστικα να ειναι 8αρι και οχι 9αρι το μπουζι!

  6. #3086
    Νέο Μέλος j76ordan's Avatar
    Ημερομηνία εγγραφής
    Jul 2013
    Τοποθεσία
    ΠΑΤΡΑ
    Δημοσιεύσεις
    43
    Rep Power
    0

    Απ: GTS 250i/300i F4 - Αναφορές-επίλυση προβλημάτων

    Όταν γυρνάς το κλειδί στο Ον δουλεύει η αντλία? Βαλβίδες έχεις ρυθμίσει?Τα υγρά σου είναι εντάξει?Αν τυχόν υπάρχει κάποια μικρή διαρροή ψυκτικού στον χώρο καύσης μπορεί να δημιουργεί πρόβλημα.Το ελαφρός ανοιχτό γκάζι για να πάρει εμπρός-μήπως δείχνει ότι χρειάζεται καύσιμο,μήπως το ρελαντί είναι χαμηλό?Καθαρισμό μπεκ - καρμπυλατέρ έχεις καθαρίσει? Πάντως η γνώμη μου είναι ότι δεν πρέπει να είναι η μίζα.Καλό είναι να βρεις ένα συνεργείο (όχι απαραίτητα αντιπροσωπεία) εμπιστοσύνης.
    Jordan
    Transalp xlv 650 06/04 - 07/14
    Sym HD200 i Cbs 07/14------>>>

  7. #3087
    Νέο Μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Jul 2017
    Ηλικία
    32
    Δημοσιεύσεις
    9
    Rep Power
    0

    Απ: GTS 250i/300i F4 - Αναφορές-επίλυση προβλημάτων

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από τον j76ordan Εμφάνιση δημοσίευσης
    Όταν γυρνάς το κλειδί στο Ον δουλεύει η αντλία? Βαλβίδες έχεις ρυθμίσει?Τα υγρά σου είναι εντάξει?Αν τυχόν υπάρχει κάποια μικρή διαρροή ψυκτικού στον χώρο καύσης μπορεί να δημιουργεί πρόβλημα.Το ελαφρός ανοιχτό γκάζι για να πάρει εμπρός-μήπως δείχνει ότι χρειάζεται καύσιμο,μήπως το ρελαντί είναι χαμηλό?Καθαρισμό μπεκ - καρμπυλατέρ έχεις καθαρίσει? Πάντως η γνώμη μου είναι ότι δεν πρέπει να είναι η μίζα.Καλό είναι να βρεις ένα συνεργείο (όχι απαραίτητα αντιπροσωπεία) εμπιστοσύνης.
    Η αντλια δουλευει κανονικα,μετα το γενικο σερβις οχι δεν ρυθμισαμε βαλβιδες γιατι αν δεν κανω λαθος γινεται αυτοματη ρυθμιση,τα υγρα ειναι ολα αψογα δεν εχει πεσει σταγονα πουθενα.
    Εχει γινει καθαρισμος μπεκ και απο οτι ειδα ψεκαζει κανονικα.
    Εχω βγαλει τον κουβα πανω απο 10 φορες για να ελεγξω εστω και την παραμικρη επαφη-φυσακι αλλα και παλι τα ιδια.
    Εχω ψεκασει σχεδον τα παντα με σπρει επαφων η wd-40(δολοφονο,πλαινοσταντ,μαν

  8. #3088
    Senior Member cabrinha's Avatar
    Ημερομηνία εγγραφής
    May 2010
    Τοποθεσία
    Πάτρα
    Δημοσιεύσεις
    5,499
    Rep Power
    0

    Απ: GTS 250i/300i F4 - Αναφορές-επίλυση προβλημάτων

    Ποσα χιλιομετρα εχεις; Στο κανει καιρο; Το κανει παντα; Και ζεστο και κρυο; Οταν παρει μπρος ολα δουλευουν ρολοι; Η καταναλωση ιδια ειναι; Μιζα σου ειπε για αντικατασταση ή επισκευη;
    Νικόλας

  9. #3089
    Νέο Μέλος
    Ημερομηνία εγγραφής
    Jul 2017
    Ηλικία
    32
    Δημοσιεύσεις
    9
    Rep Power
    0

    Απ: GTS 250i/300i F4 - Αναφορές-επίλυση προβλημάτων

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από τον cabrinha Εμφάνιση δημοσίευσης
    Ποσα χιλιομετρα εχεις; Στο κανει καιρο; Το κανει παντα; Και ζεστο και κρυο; Οταν παρει μπρος ολα δουλευουν ρολοι; Η καταναλωση ιδια ειναι; Μιζα σου ειπε για αντικατασταση ή επισκευη;
    Εχω 18.500 και μου το κανει αρκετο καιρο και ζεστο και κρυο αλλα τις περισσοτερες φορες οταν ειναι κρυο εχω παρατηρησει για αυτο πηγε το μυαλο μου στο αυτοματο τσοκ.
    Απο την στιγμη που θα παρει και μετα για 1-2 δευτερολεπτα μετα το σκασιμο ειναι πολυ χαμηλες οι στροφες και κοινως''παρπαριζει΄'' το σκουτερ,μετα ολα δουλευουν ρολοι.Ουτε διακοπες στο γκαζι,ουτε κοψιματα σε διαδρομη ουτε τιποτα.
    Η καταναλωση ναι ειναι ιδια και μου ειπε ο αντιπροσωπος αντικατασταση μιζας.

  10. #3090
    Νέο Μέλος j76ordan's Avatar
    Ημερομηνία εγγραφής
    Jul 2013
    Τοποθεσία
    ΠΑΤΡΑ
    Δημοσιεύσεις
    43
    Rep Power
    0

    Απ: GTS 250i/300i F4 - Αναφορές-επίλυση προβλημάτων

    Αν δεν κάνω λάθος οι βαλβίδες σου δεν ρυθμίζονται αυτόματα και θέλουν ρύθμιση κάθε 12000 χλμ .Το πιο απλό πράγμα που μπορεί να κάνεις είναι να ζητήσεις απτήν αντιπροσωπεία έναν διαγνωστικό έλεγχο .δεν θα σου κοστίσει πολύ.
    Jordan
    Transalp xlv 650 06/04 - 07/14
    Sym HD200 i Cbs 07/14------>>>

Σελίδα 309 από 310 ΠρώτοΠρώτο ... 209259307308309310 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε threads
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
Ακολουθήστε μας
Σας ευχόμαστε Καλό Καλοκαίρι !!!
Σας ευχόμαστε Καλό Καλοκαίρι !!! Να περάσετε όσο πιο όμορφα γίνεται !!!